2017. május 21., vasárnap

Májusi cukormáz virágok

Májusban a VIII. Grillázs és Mézeskalács Fesztiválon zsűrizhettem. Erre az alkalomra készítettem ezt a kiállítási tortát.
A látogató közönségre gondolva készültem olyan technikákkal, amit akár grillázson, akár tortán, vagy mézeskalácson is jól lehet alkalmazni. 

A mézeskalács tálak egyedi megjelenése egy új irány lehet a mézeskalácsot készítők körében. Úgy festenek akár egy kerámia, vagy cseréptál. Sokakat elsőre meg is tévesztett. Az alaktartó mézeskalács tésztából, vagy másik nevén mézeskerámiából szinte bármi ugyan úgy elkészíthető, mint fazekasok által használt agyagból.
Több változatban készítünk is ilyen tálakat majd a nyári és őszi Haladó Mézeskalács Sütő Tanfolyamokon.


A cukormáz, vagy royal icing virágok közül több szintén egyedi, még sehol nem készült korábban. Az íriszek nekem is nagy fejtörést okoztak, hogyan lehet őket térben megvalósítani ebből az anyagból. A tulipánok nagy találmány, többszöri nekifutásra tudtam csak a formát pontosítani.
A csúcsdísznek, torta topnak, ibolyát választottam, mert általában csak árvácskát készítenek. 
A csipke váza annyira már nem is újdonság nálam, hiszen a előző években láthattatok tőlem  már harangokat, és kastély kupolát is hasonló technikával.

A Díszítő Mester fokozatú Glazúrozó és Díszítő Haladó Glazúrozó tanfolyamokon szívesen meg is osztom veletek ezeket a különleges technikákat. 

Használjátok ti is legalább akkora sikerrel, mint ahogy én megjelenhettem vele a nagy nyilvánosság előtt




















Sok szeretettel várlak 
TORTADÍSZÍTŐ TANFOLYAMAIMRA>>>
A kínálatban: ROYAL ICING (más kifejezéssel glazúrozó, vagy cukormázas),
KRÉMVIRÁGOK: babkrém,
fényes-, koreai-, stabil-, svájci vajkrém,
tojásfehérje krém és brazil flexkrém használatával.




A torták készítője:

Vargáné Orbán Anikó
oktató, Ékes-Édes Stúdió


Itt is megtalálsz, kattints a gombra:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...